قوانین و مقررات وبسایت دیجی چادر

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی

 دیجی چادر :

تمامی اصول خرید و فروش و کلیات کار فروشگاه اینترنتی دیجی چادر مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک میباشد متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی دیجی چادر به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی دیجی چادر و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی از سوی کاربر است. 

قوانین عمومی: در صورتی که در آینده برای قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی دیجی چادر  تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر: مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دیجی چادر اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی: از آنجایی که دیجی چادر یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین میباشد ، زمانی که مشتری از طریق سایت محصول مورد نظر را ثبت سفارش و خرید مینماید ، تمامی این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام شده و در صورتی که تمامی این مراحل با رعایت کلیه اصول و رویه ‏‌ها باشد ، مشتری موافقت نموده که فروشگاه اینترنتی دیجی چادر از طریق راه های ارتباطی الکترونیکی نظیر پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه یا تماس تلفنی و سایر سرویس‌های الکترونیکی دیگر به درخواست مشتری پاسخ دهد و در نتیجه تمامی اطلاعات نظیر آدرس ایمیل و تلفن‌های تماسی که مشتری در پروفایل خود و در زمان سفارش ثبت مینماید ، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری بوده و تمام مکاتبات و پاسخ‌ ها فقط از طریق آنها انجام میشود.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با مشتریان و کاربران پایگاه رسمی دیجی چادر یعنی www.digichador.ir بوده و دیجی چادر با هیچ روش دیگری جز آدرس‏‌ها و شماره تلفن های رسمی و کانالهای اجتماعی تایید شده در سایت، با افراد تماس نخواهد گرفت.

ساعت کاری و زمان پاسخگویی تلفنی و پشتیبانی: ساعات پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی دیجی چادر در روزهای شنبه تا پنج شنبه از  ساعت 10 صبح الی 19 عصر میباشد (به استثنا ایام تعطیل)  اما امکان ثبت سفارش در تمامی روزهای سال در ۲۴ ساعت شبانه روز برای تمامی مشتریان عزیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که جهت احترام به مشتریان عزیز پاسخگویی در نرم افزار واتس آپ در روزهای تعطیل و خارج از ساعات تعریف شده تماس نیز انجام میشود. 

ثبت سفارش ، پردازش و ارسال کالا ، استرداد وجه:

تمامی سفارش‌‏ هایی که توسط مشتریان در هر ساعت شبانه روز در وبسایت فروشگاه دیجی چادر ثبت میشود ،از طریق پیامک ثبت سفارش به مشتری اعلام میگردد و در ابتدا در صف پردازش و انتظار قرار می‏‌گیرند.

در صورتی که موجودی محصولی در انبار دیجی چادر به پایان رسیده باشد و آن محصول به هر دلیل داخل سایت عدم موجودی نشده باشد و مشتری اقدام ثبت سفارش نماید ، حق انصراف برای آن سفارش و یا استرداد وجه برای مشتری کاملا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول مشابه دیگری را جایگزین نماید.

مبلغ استراد وجه پس از هماهنگی با مشتری حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز میگردد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دیجی چادر محفوظ است و  دیجی چادر در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به دیجی چادر می‌پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص هیچگونه ادعایی نخواهد داشت.

مشتریان گرامی میبایست زمان اقدام به ثبت سفارش محصول ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند، بدیهی است در صورتی که اطلاعات ناقص و یا نادرست ثبت شود ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس‌ و آدرس توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بروز هرگونه مشکلات بعدی از جمله عدم دریافت پیامک کد رهگیری و یا ارسال به آدرس اشتباه قید شده توسط مشتری، به عهده مشتری میباشد و سند و مدرک فروشگاه دیجی چادر اطلاعات درج شده مشتریان در زمان ثبت میباشد. 

تحویل سفارش در اماکن عمومی همانند کافه ، رستوران ، پارک و … امکان‌ پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید و یا نهایی نشدن سفارش به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند و هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا و یا افزایش قیمت ، بر روی کالای افزوده شده و یا ثبت معلق نیز اعمال خواهد شد ، بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، مخصوصا درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز یا تخفیفات ویژه که دارای محدودیت تعداد و زمان هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی نموده تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. 

کد سفارش و پیگیری :
تمامی ثبت سفارشات از طریق کد سفارش که در مرحله پایانی به مشتری داده میشود قابل پیگیری بوده و یک پیامک تایید خرید نیز به شماره ای که مشتریان در سایت ثبت نموده اند ارسال میگردد.(در صورت عدم ارسال پیامک به هر دلیل، مشتریان می‌توانند از طریق ارتباط با پشتیبانی سایت محصول مورد نظر را پیگیری نمایند)
لازم به ذکر است سفارشات غیر از شهر تهران که از طریق پست ارسال میشود ، زمان ارسال کالا یک کد رهگیری پست یا تیپاکس نیز برای مشتری پیامک میشود که مشتریان عزیز میتواند با وارد نمودن کد رهگیری مرسوله در سامانه اداره پست جمهوری اسلامی ایران ،یا وبسایت تیپاکس مرسوله خود را نیز رهگیری نمایند. 

هزینه های ارسال:

سرویس پست جمهوری اسلامی ایران :
با توجه به امکان فروش حضوری در فروشگاه های دیجی چادر، تمامیه هزینه های ارسال از قیمت محصولات تفکیک می گردد و برای تکریم حقوق مشتریان حضوری و جلوگیری از اجحاف در حق مشتریان حضوری مبلغ هزینه ارسال روی هزینه محصولات کشیده نمی‌شود و مبالغ محصولات به صورت خالص روی محصولات درج می‌شود و هزینه های پست با توجه به وزن مرسولات و طبق تعرفه پست جمهوری اسلامی در نظر گرفته می‌شود و جداگانه برای مشتریان منظور می‌گردد. لازم به ذکر است که در ارسال با سرویس پست تمام مبلغ محصول و ارسال  در ابتدا توسط مشتری پرداخت می‌گردد و پس از تکمیل ثبت سفارش فرآیند بسته بندی و ارسال طبق زمانبندی و شرایط درج شده در قوانین سایت روال ارسال را طی می‌کند و مشتری در زمان تحویل گیری مرسوله نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی ندارد. 

سرویس تیپاکس:
در ارسال با تیپاکس فقط هزینه محصول کامل دریافت می‌گردد و هزینه ارسال در مقصد توسط مشتری با مامور تیپاکس تسویه می‌گردد و فروشگاه دیجی چادر هیچ گونه مسئولیتی در قبال مبالغ متغییر سرویس تیپاکس را ندارد و حق انتخاب سرویس ارسال در ابتدا با مشتری است. 

پیک در تهران:
هزینه پیک در تهران نیز طبق تعرفه در نظر گرفته شده وبسایت میباشد و مبلغ مشخص و ثابتی در کل شهر تهران است. 

زمان ارسال مرسولات:
مدت زمان آماده سازی و ارسال مرسولاتی که با سرویس پست یا تیپاکس ارسال می‌شوند پس از ثبت سفارش حدود 24 الی 48 ساعت است و مرسولاتی که با سرویس پیک انتخاب می‌شوند برای ارسال در تهران بعد از ثبت سفارش به مدت 24 ساعت میباشد و ارسالیهای پیکی در تهران با هماهنگی قبلی با مشتریان انجام می‌شود.
 
سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی: فروشگاه اینترنتی دیجی چادر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و حائظ اهمیت است که فروشگاه اینترنتی دیجی چادر به پروتکل امن SSL یا سیستم امن و رمزی انتقال داده قوی مجهز بوده و تمامی اطلاعاتی که توسط کاربر وارد میشود مانند پسورد ها به صورت کاملا رمزنگاری شده و امن پردازش میگردند. فروشگاه اینترنتی دیجی چادر متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
 همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی دیجی چادر ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی دیجی چادر جزئی از اموال خصوصی این فروشگاه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی دیجی چادر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی دیجی چادر محفوظ می‏‌دارد.
لازم به ذکر است که تیم صنعتی دیجی چادر هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید مشتریان از هرگونه فروشگاه جعلی با نام دیجی چادر خارج از وبسایت رسمی و کانال ها و شماره تماس های اعلام شده در سایت دیجی چادر (یعنی خارج از آدرس وبسایت  www.digichador.ir) را ندارد. 

مهلت تست کالا: هر مشتری که کالا یا کالاهای خریداری شده را دریافت میکند از تاریخ دریافت 48 ساعت مهلت تست دارد و درصورت داشتن مشکل احتمالی باید سریعا با فروشگاه تماس گرفته و بعد از هماهنگی کالا رو به آدرس فرستنده ارسال کند. لازم به تاکید است که عودت مرجوع یا تعویض محصولات فقط با هماهنگی قبلی و تاییده کارشناسان دیجی چادر امکان پذیر میباشد و هرگونه اقدام به عودت و مرجوع نمودن محصولات از طریق برگشت زدن پست و یا تحویل حضوری بدون هماهنگی قبلی، از نظر انبار دیجی چادر قابل دریافت نمی‌باشد و مشکلات بعدی این موارد بر عهده مشتری میباشد.
(لازم به ذکر است که یکی از دلایل این موضوع دریافت اقلام مختلف در انبارها و آدرس‌های مختلف دیجی چادر در شرایط زمانی مختلف است)
لازم به اشاره است که تمام سرمایه دیجی چادر رضایت مشتریان است و در این راستا تیم  صنعتی دیجی چادر تمام سعی و توان خود را به کار می‌برد تا با چک کردن تمام مرسولات در 2 نوبت (به ترتیب تایید کیفیت بعد از تولید و چک نهایی قبل ارسال مرسولات و درج مهر و لیبل نهایی) کالایی با کیفیت و در شان شما عزیزان را ارائه دهد و خرید اول شما هدف ما نیست بلکه معرفی ما به دوستان و خریدهای بعدی شما آینده و سرمایه تیم صنعتی دیجی چادر میباشد. ولی باز هم در صورت هرگونه خطای انسانی نفرات ما در بازدید محصولات و پنهان ماندن ایرادات احتمالی از دید نفرات دیجی چادر با در نظر گرفتن پروتکل های کیفی ما در صورتی که فیلترهای کیفی ما را رد کرده باشد و از نظر کارشناسان ایراد کیفی محسوب گردد (شامل انواع پارگی ها، دفرمگیها و مغایرتهای نوع، رنگ و جنس محصولات) در صورتی که محصول توسط مشتری استفاده نشده باشد و هیچ گونه تغییر بعدی توسط مشتری را نداشته باشد با هماهنگی مسئولان دیجی چادر مربوطه طی 48 ساعت پس از تحویل گیری از پست قابل عودت و مرجوعی یا تعویض میباشد و تمام مسئولیت های بعدی به عهده تیم دیجی چادر است. 

قوانین تعویض کالا بعد از خرید

عودت : اگر مشتری به هر نحوی بعد از رسیدن کالا به دستش بخواهد کالا را پس دهد، تمام هزینه رفت و برگشت کالا به عهده مشتری می باشد و با توجه به هزینه های بسته بندی و هزینه های مربوط به نفر ساعت کارکنان دیجی چادر در رابطه با ثبت تا ارسال مرسولات به مشتریان و با توجه به قیمت کالای مربوطه، این فروشگاه می‌تواند مبلغ 5 تا 10 درصد کالای مربوطه را کسر و باقی مبلغ در اسرع وقت با هماهنگی قبلی به حساب مشتری عودت می‌شود .ضمنا مهلت این پروسه فقط 24 ساعت بعد از تحویل کالا میباشد و بعد از این مدت هیچ توضیحی قابل قبول نیست .ضمنا عودت مبلغ با چک مجدد محصول توسط کارشناسان دیجی چادر امکان پذیر است و هرگونه تغییر فیزیکی و ظاهری در محصول توسط مشتری که می‌تواند شامل انواع دفرمگی های محصول به علت نادرست جمع کردن محصولات و یا انواع پارگی های و تغییرات رنگ و کیفیت محصول، باعث رد شدن در تایید عودت می‌شود. 

تعویض:  به عنوان مثال اگر مشتری با توجه این که تمام توضیحات محصولی را در سایت موجود بود، چادری با سایز مورد نظر خود بخرد و بعد از دریافت متوجه بشود که باید یک سایز بزرگتر میخرید، مشتری میتواند قبل هرگونه استفاده، با هزینه خودش و با هماهنگی قبلی، کالا را به فروشگاه ارسال کند و فروشگاه دیجی چادر پس از دریافت کالا و چک مجدد اقدام به انجام درخواست مشتری نماید و سایز دیگر را ارسال کند و فروشگاه دیجی چادر  در این حال برای ارسال مجدد چادر به خریدار فروشگاه، هزینه ارسال و مابه التفاوت هزینه محصول را به اختیار میتواند از مشتری درخواست کند.
 قابل ذکر است در صورت عدم هماهنگی های لازم برای عودت، مرجوعی یا تعویض و ارسال کالا ، درخواست به هیچ عنوان پیگیری نمیگردد و مسئولیت عواقب آن بر عهده خریدار است.